سایت رسمی و تخصصی روانشناسی

سایت رسمی و تخصصی روانشناسی

مدیر سایت مهران حکمت
سایت رسمی و تخصصی روانشناسی

سایت رسمی و تخصصی روانشناسی

مدیر سایت مهران حکمت

آنچه که زنان آرزو دارند مردان درباره آنها بدانند

آنچه که زنان آرزو دارند مردان درباره آنها بدانند



از نظر زنان نوع لباس پوشیدن مردان در هنگام برقراری روابط جنسی تاثیر زیادی برروی آنها خواهد داشت طوری که باید تی شرتها و شلوارهای شیک و زیبایی بپوشید و از پوشیدن لباس های گشاد و زشت خودداری کنید.

این سوال که زنان از مردان چه می خواهند حداقل یکبار در ذهن هر مردی نقش می بندد. در این مقاله از تعدادی زنان سوالات مشترکی را پرسیده ایم . این که مردان درباره ی آنها چه چیزهایی را نمی دانند و اینکه چه چیزی این روزها باعث نگرانی آنها شده است. مردان باید به دنبال جواب این سوالات باشند و درباره ی روحیات درونی زنان اطلاعات کافی داشته باشند تا بتوانند آنها را بهتر بشناسند و مهارت های خود را در زندگی مشترک افزایش دهند.

 

1 – این اشتباه است که مردان بخواهند منتظر بمانند تا یک روزی یک زن به آنها ابراز علاقه کند
خانم ماری 38 ساله مقیم ایالت واشنگتن می گوید: مردان و زنان در چگونگی برقراری ارتباط کاملا با یکدیگر متفاوتند . زنان در چگونگی برقراری ارتباط و تماس های تلفنی نمی توانند زمان زیادی را منتظر بمانند تا طرف مقابل با آنها تماس بگیرد. اگرتماس های تلفنی از طرف مردان کم باشد باعث می شود تا جذابیت خود را پیش زنان از دست بدهند. اینکه مردان در زمان برقراری ارتباط چه به صورت تلفنی و چه به صورت حضوری چه رفتاری داشته باشند برای زنان بسیار مهم است.

 

2 – زنان به راحتی به کسی اعتماد نمی کنند
خانم مارسی 29 ساله متولد لس آنجلس می گوید: زنان خیلی راحت در کوچه و خیابان با مردم به صحبت می نشینند و خیلی راحت می توانند با یک لبخند به دیگران خود را نزدیک کنند ولی این به این معنا نیست که به راحتی به کسی اعتماد کنند بلکه فقط مهارت زیادی در برقراری ارتباطات لحظه ای دارند.اما مردان در این مورد بسیار ملاحظه کار هستند و حتی برای یک لحظه هم به سختی می توانند باغریبه ها ارتباط برقرار کنند. مردها نباید مدتی را به چشمان یک زن خیره بمانند و بعد ابراز علاقه کنند بلکه بهتر است از قبل دختری را زیر نظر داشته باشند. ولی در زمان یرقراری ارتباط طوری رفتار کنند که انگار همه چیزکاملا اتفاقی است.

 

3 - اینکه در زمان برقراری رابطه ی جنسی , تمایلات جنسی مردان از روی حقیقت باشد و یا اینکه فقط یک شهوت باشد برای زنان اهمیت زیادی دارد
از نظر زنان نوع لباس پوشیدن مردان در هنگام برقراری روابط جنسی تاثیر زیادی برروی آنها خواهد داشت طوری که باید تی شرتها و شلوارهای شیک و زیبایی بپوشید و از پوشیدن لباس های گشاد و زشت خودداری کنید. تشویق و تعریف کردن از زنان هم می تواند در ایجاد روابط تاثیر گذار باشد . 93 درصد از آراء نشان داده است که کمک کردن در کارهای خانه و مخصوصا پخت و پز تاثیر بسیار خوبی را روی زنان خواهد گذاشت.

 

4 – این برای زنان بسیار مهم است که مردان دست در حساب و کتاب داشته باشند و حواسشان به تامین مالی آینده ی خانواده باشد
خانم لیندا 37 ساله از ویرجینیا می گوید: زنان از مردانی که در کار و درآمد شغلی خود ساده هستند متنفرند. از نظر زنان یک مرد ایده ال باید اصطلاحا اهل عمل باشد و در طول روز برای از دست ندادن بیهوده ی زمان برنامه ریزی داشته باشند.

 

5 – زنان در تمامی لحظات به فکر استفاده از زمان برای برقراری ارتباط هستند
مثلا یک روزی را در نظر بگیرید که به یک پارک تفریحی رفته اید. زنان در این شرایط در ابتدا خود را در میان انبوهی از هیجانات پیدا می کنند و در نهایت خیلی سریع به دنبال آن هستند که بتوانند در این میان تمام سهم خود را از لحظات شاد خود با کسی که در کنارش هستند تقسیم کنند و به خانه برگرشته و خود را ریلکس کرده و درباره ی لحظات گذشته صحبت کرده و خیلی سریع دوباره می خواهند به استقلال خود برسند .این روزها زنان استقلال زیادی نسبت به زمانهای قبل دارند و کاملا مستقل هستند.

 

6 – زنان از یک بصیرت و بینش باطنی برخوردارند طوری که بدون استفاده از زبان و به صورتی کاملا غیر شفاهی می توانند رهنمودهایی را برایتان داشته باشند
زنان از غریزه ی زیادی برخوردار هستند. بنابراین مردان باید بدانند که در مقابل سوالاتی چون: در حال انجام چه کاری هستی؟ و یا اینکه اگر روزی من در کنارت نبودم چه خواهی کرد؟ حتما جواب درستی دهید و بدانید که اگر راستش را بگویید و باعث ناراحتی طرف مقابل شوید بهتر از آن است که به او دروغ بگویید و او این دروغ را بفهمد. اگر فقط یکبار بفهمد که او را گول زده و یا به او دروغ گفته اید شاید دیگر تا آخر عمر نتواند به شما اعتماد کند.

 

7 – هیچ زنی به عنوان یک همسر نمی خواهد که مانند یک مادر رفتار کند
مردان بعد از ازدواج نباید از همسرشان توقع داشته باشند که مانند یک مادر با آنها رفتار شود. زنان می دانند که اختلاف زیادی بین احترامی که یک مرد به همسر خود و مادر خود می گذارد وجود دارد. نوع دوست داشتن و مدل عشق ورزیدن به مادر و همسر کاملا با یکدیگر متفاوت است و مردان باید به این نکته خیلی اهمیت دهند.

 

8 - به مشکلات و مسائلی که همسرتان برایتان بازگو می کند اهمیت دهید
به موارد ریز هم توجه کنید چرا که هرچه بیشتر به مسائل آنها اهمیت دهید از جذابیت بیشتری در برابر آنها برخوردار خواهید بود. بدانید که نوشیدنی مورد علاقه و یا گل مورد علاقه ی همسرتان چه می باشد. همیشه به یاد داشته باشید که در اولین ملاقات چه لباسی به تن داشته است. زنان باید مطمئن باشند که آنها یک شخصیت منحصر به فرد در برابر شما هستند.

 

9 - زنان برای رویارویی با هر مساله ای نیاز به آمادگی دارند
خانم تریش 28 ساله از ویرگینیا می گوید : زنان برای پایان دادن به یک ارتباط هرچند ارتباطی کوتاه به کندی عمل می کنند. حال با این روحیه ای که زنان دارند هنگامی که مردان تصمیم دارند که یک مطلبی را به پایان رسانند که باعث ناراحتی زن شود باید به این نکته توجه کنند که حتما قبل از بیان مساله با تواضع و مهربانی کل مساله را تجریه و تفکیک کند و به این ترتیب بتوانند آمادگی کامل را برای زن در رویارویی با مساله ایجاد کنند.

امیدوارم در این مقاله هرچند کوتاه توانسته باشیم به مردان عزیز بگوییم که زنان از آنها چه می خواهند.

گردآورنده : زهرا مقدسی  

آموزش رابطه جنسی برای خانم های تازه عروس

آموزش رابطه جنسی برای خانم های تازه عروس

ازدواج سنت پیامبر است وچه بهتر که این سنت زیبا با آگاهی هر چه تمامتر انجام شود

با توجه به بررسی های صورت گرفته لازم است خانم ها ضمن بدست آوردن اطلاعات جامع در خصوص دنیای جنسی مردان ، روشهای تحریک کردن و ارضا نمودن همسر خود را نیز بیاموزند در همین راستا مطالعه مطالب ذیل توصیه میشود.

آشنایی با دنیای جنسی مردان چیز پیچیده ای نیست ؟ اتفاقا خیلی پیچیده است حتما فکر میکنید و بر این باورید  خود را در اختیار همسرتان قرار داده و خودش همه کارهای لازم را انجام میدهد ! اینگونه نمیباشد.دنیای جنسی مردان بسیار گسترده و پیچیده است و برای اکثر خانم ها غیر قابل حدس ، خانم ها به صورت غیر ارادی تمایل به خود نمایی دارند و آقایان نیز  بصورت غیر ارادی جذب این خودنمایی ها میشوند و البته قوه تخیل آقایان در این لحظه فعال میشود.

جنس مذکر در طول زندگی خود بارها و بارها  ذهن خود را درگیر فکر کردن به رابطه جنسی میکند ، خیالپردازی جنسی در مردان گسترده و دقیق است ، این گستردگی باعث شده است سلیقه های مختلفی را شامل شود در نتیجه مردی زن چاق میپسندد و از زن چاق تحریک میشود و مردی دیگر زنی لاغر ، مردی جذب  زنان با موهای بلوند میشود و مردی جذب زنی با موهای تیره ، مردی جذب پوست سفید و مردی جذب زنی با پوست گندمی ، اینکه همه خانم ها تلاش در تغییر صورت ، اندام ، رنگ پوست ، رنگ موی خود دارند و از یک الگو پیروی میکنند لزوما به جذب همه مردان منجر نمیشود.


 

موارد جذب و تحریک پذیری مشترک در آقایانلحن صحبت کردن زنان:اگر چه گفته میشود مردان بیشتر با نگاه و دیداری تحریک و جذب میشوند اما فراموش نکنید مردان قوه خیالپردازی قوی دارند ، همه ما آدمها بر اساس روابط اجتماعی و برخوردهایی که در طول زندگی با افراد مختلف داریم از هر صدا یک تصویر ذهنی ایجاد میکنیم این تصویر سازی برای مردان به شدت زنان نمیباشد  ، اما لحن صحبت کردن باعث میشود مرد تصویری از طرف مقابل خود ایجاد کند ، صدای زن برای مرد میتواند محرک جنسی باشد  ، پس خانم های محترم در فرآیند تحریک کردن همسر خود لحن و تون صدای خود را تغییر دهید همچنین در روابطه جنسی با همسرتان سکوت اختیار نکنید ، با صداهای تحریک آمیز اورا به کارهایی که از آن لذت میبرید تشویق کنید.

 

بوی عطردر تبلیغات عطرها دیده ایم که عنوان میشود استفاده از این عطر باعث جذب جنس مخالف میشود ، اما لزوما در مورد همه یکسان نیست ، همیشه از همسر خود در مورد بوی عطر خود سوال کنید و به سلیقه وی عطر خریداری کنید ، همیشه از یک نوع عطر استفاده کنید ، خصوصا قبل از رابطه زناشویی به مقدر کم و ملایم استفاده کنید.

 

لباس بد نیست بدانید یک زن عریان تحریک پذیری کمتری نسبت به یک زن نیمه عریان برای مردان بهمراه دارد ، بارها در مشاوره ها شاهد هستیم که خانمها عنوان میکنند لباسهای خیلی باز بر تن میکنند اما همسر آنها تحریک نمیشوند ،  لباس نقش مهمی در تحریک جنسی و جذب شوهر شما ایفا میکند ، لباس های باز برای هر اندامی باعث جذابیت مردان نمیشود ، مردانی که اندام بلند برای آنها مهم است ، لباسهایی که شما را بلند نشان دهد با رنگ های تیره میتواند باعث جذابیت شما برای شوهرتان بشود.

اگر همسر شما از آندسته از مردانیست که از پوست سفید خوشش می آید ، لباس تیره بر تن کنید تا رنگ پوست شما بیشتر نمود کند ، معمولا رنگهای سیاه و قرمز برای مردان جذابیت جنسی بیشتری بهمراه دارد  در این خصوص برای اطلاع از سلیقه شوهرتان با او صحبت کنید.

 

موی سرخداوند در آفرینش انسان  تنوع ایجاد کرده است و از طرفی سلیقه های مختلف ، مردی از موهای فر ، مردی از موهای موج دار ، مردی از موی سیاه و مردی دیگر از موی بلوند ، خیلی از خانم ها موهای خود را بلوند کرده  و متوجه میشوند که نگاه های بیشتری به سمت آنها کشیده میشود ، لزوما این نگاه ها نشانه این نیست که شما جذاب هستید بلکه بعلت تفاوت رنگ موی سرتان با رنگ موی اقوام ایرانی دیگران به شما خیره شده اند پس هر نگاهی را نشانه جذابیت خود برداشت نکنید کما اینکه در کشورهای غربی زنان مو سیاه با پوست بدن برونزه نگاه های بیشتری را به خود جذب میکنند این نگاه ها بواسطه تفاوت است نه جذابیت.

نکته مهم و کلیدی برای اینکه مردان جذب شما شوند نیاز نیست صورت و بینی و لب و گونه و مو و رنگ مو و رنگ پوست و اندام خودتان را تغییر دهید و یک خانم مصنوعی شوید اجازه ندهید دیدگاه ابزاری به شما شود  ، اجازه دهید فردی که شما جزء سلیقه های وی هستید شما را همانگونه که هستید  انتخاب کند و شان خود را حفظ کنید.

 

اندامهای بدنبسته به تخیلات جنسی مردان  متفاوت است ، اما خداوند زن را موجودی لطیف و با احساس آفرید ، تمامی گلبرگهای یک گل زیبا هستند ، بدن زنان از انگشتان پا تا موی سر میتواند جاذبه جنسی و محرک جنسی برای مردان باشد ، اما در همه مردان یکسان نیست ،شما بعنوان یک زن لازم است در این خصوص با شوهرتان صحبت کنید چرا که همانطور که ذکر شد در همه مردان یکسان نبوده  بعنوان مثال شاید موی سر برای مردی محرک و برای مردی عادی باشد و ….

 

حین  رابطه جنسی برای  شوهرتان چگونه باشید ؟بی حیا باشیدبرای روابط جنسی و حین آن ، بی حیا باشید ، خجالت نکشید  لذت ببرید و لذت رو به همسرتان تقدیم کنید ، برخی خانم ها تصور میکنند اگر در این خصوص راحت صحبت کنند و بی حیا باشند شوهرشان به گذشته وی شک میکند ، ما در دستورات دینی و احادیث امامان داریم که موقع آمیزش و همبستری زن میباست لباس حیا را از تن خود در آورد و بعد از آن مجددا بر تن کند ، پس راحت باشید و خود را رها کنید.

 

حرکت کنید ، فعال باشیدخیلی از خانم ها متاسفانه موقع رابطه زناشویی خود را تنها در اختیار همسرشان قرار میدهند و هیچ فعالیتی انجام نمیدهد  ، طبیعی است که بعد از چند ماه همسرتان نسبت به شما سرد شود ، در حین رابطه جنسی مبتکر باشید و رابطه را مدیریت کنید.

ناز کنیدشوهرتان را سیر کنید اما سیراب نکنید ، برای تحریک بیشتر بلافاصله شروع نکنید ، وقفه ایجاد کنید ، برای شوهرتان برقصید ، ناز کنید.

 

هیجانی و با اشتیاق رفتار کنیدبرخی خانم ها بعلت عدم آمادگی قبلی یا دلایل دیگر ، فقط تمایل دارند شوهرشان زود کارش را انجام دهد و تمام شود ، اگر مشکلات زناشوئی و احساسی در زندگی شما وجود دارد حتما آنرا برطرف کنید و با شوق و هیجان همبستر شوید.

 

پیش قدم شوید و تنوع ایجاد کنیدشبهای تکراری، مکان تکراری، حرفهای تکراری ، حرکات تکراری ، نکنه همیشه شوهرتان پیش قدم میشود ؟ نکنه فقط در رختخواب رابطه دارید آنهم زمانی که ابتدای ازدواجتان است و فرزندی ندارید ؟ نکنه فقط شبها ؟ نکنه انقدر یکسری حرکت رو تکرار کردید که قابل حدس شده ؟ همش حرفهای تکراری ؟ شما خودتان پیش قدم شوید ،در جاهای مختلف زمانهای مختلف تنوع ایجاد کنید.

 

شخصیت مردان در رابطه جنسی شاید شوهر شما در اجتماع فردی جنتلمن باشد ، اما لزوما بدین معنا نیست که در رختخواب نیز یک جنتلمن باشد ، مانع عملی کردن خیالپردازیهای جنسی او نشوید و اجازه دهید خودش را رها کند ، شخصیت اکثر مردان در رابطه جنسی بسیار متفاوت تر از رفتار روزانه آنها میباشد ، شاید از رفتارهایی خوششان بیاید که حتی شما تصورشم نمیکردید.

 

اگر شوهر شما دچار اختلال جنسی استدر ابتدای ازدواج و آغاز فعالیت جنسی ، شاید همسر شما در کمتر از ۳ دقیقه دچار انزال شود ، این فرایند در ابتدای دوره فعالیت جنسی غیر طبیعی نمیباشد هر چه تعداد دفعات نزدیکی بیشتر و  فواصل بین انجام آن کمتر باشد مدت زمان انزال شوهرتان افزایش میابد.

 

تظاهر به ارگاسم نکنیداونطور که فکر میکردید نبود ؟ تحریک شدید اما لذت نبردید و ارگاسم را تجربه نکردید ؟  اگر به تازگی فعالیت جنسی خود را آغاز کرده باشید غیر طبیعی نیست شما به زمان نیاز دارید مدت زمان پیشنوازی را افزایش دهید ، تظاهر به ارگاسم ظلمی در حق خودتان و همسرتان است چرا که مردان به مرور  متوجه آن میشوند و احساس ناتوانی به آنها دست میدهد ، ارگاسم نیاز به تمرین دارد.

 

ممکن است از دخول لذت نبریداگر با شوهرتان رابطه دخولی داشتید اما از این طریق به ارگاسم نرسیدید ، تعجب نکنید ، نگران نباشید اوضاع کاملا طبیعی است  ۷۰ درصد خانم ها از طریق کلیتوریس (چوچوله) ارگاسم را تجربه میکنند نه دخول.

 

استرس دشمن رابطه جنسیاضطراب ،ترس ،استرس ،از دشمنان جدیرابطه جنسی وتحریک پذیری میباشند، شوهرتان فردا صبح چطور باید بیدار شود و به سر کار برود ؟ شاید برای شما ساده باشد خب پا میشه میره سر کار اما کیفیت رابطه جنسی برای زن و مرد مشروط به آمادگی ذهنی میباشد ، دغدغه های کاری و روحی بر تحریک پذیری و میل جنسی موثر است شاید وقتی دیگر مناسب باشد ، رابطه جنسی صرفا دخول و انزال نیست و میتوان در شرایطی با معاشقه هر چند کوتاه زنان را تا شبی دیگر آرامش داد.

 

شوهرتان بعد از رابطه جنسی زود میخوابد زنان بعد از رابطه جنسی نیاز به توجه و نوازش دارند ، اما به شما میگوئیم فعل و انفعلات شیمائی بدن مردان بعد از رابطه جنسی و ترشح دوپامین باعث خواب آلودگی آنها و خستگی آنها میشود بد نیست بعد از رابطه جنسی با نوشیدنی و یک ماساژ سراغ او بروید به شرطی که احساس خواب زیاد نداشته باشد.

ا

گر مشکلی در روابط زناشویی هست پیگیری کنیداگر در خصوص رابطه جنسی و رابطه زناشویی با همسرتان دچار مشکل هستید یا نیاز به آموزش دارید حتما پیگیر شوید ، از مشاور کمک بگیرید یا در دوره های آموزشی ویژه زوجین شرکت کنید اجازه ندهید مشکلات مانع آرمش ، آسایش و لذت زندگی شما شود.موارد مذکور را به کار گیرید تا شوهرتان جذب شما شود چرا که شما خوشبخت ترین زن دنیا خواهید بود اگر شوهرتان دوستتان داشته و جذب شما شود.


11 اشتباه مهلک آقایون حین رابطه جنسی با همسر

 

11 اشتباه مهلک آقایون حین رابطه جنسی با همسر

با اینکه هم آقایون و هم خانمها در رابطه ‌جنسی مرتکب اشتباه می‌شوند، اما اینبار فقط می‌خواهیم اشتباهات آقایون را طرح کنیم.

1. اینکه فقط در تختخواب دنبالش باشید. بعد از یک روز طولانی و خسته ‌کننده، وقتی با هم روی ملحفه‌ها می‌غلتید، اگر از قبل هیچ پیش‌درآمدی نبوده باشد، احتمال اینکه وارد اتفاق اصلی شوید بسیار کم است. دنبال کردن همسرتان یک کار تمام‌وقت است. زن‌ها خیلی دوست دارند که مردشان دنبالشان باشد و بهترین روش دنبال کردنشان، دنبال کردن فکری است. بگذارید بفهمد که به او فکر می‌کنید و تمایلاتتان تمام روز متوجه اوست.

 

2. حرف نزدن و مستقیم عمل کردن. خیلی از مردها به اشتباه تصور می‌کنند که رابطه ‌جنسی حتماً پیش می‌آید. به نظرتان رابطه‌ جنسی بخشی از زندگی زناشویی است، درست است؟ اگر این باور را دارید، باید بیشتر از این جمله ساده که، “عزیزم می‌خوای سکس داشته باشیم؟” تلاش کنید. بااینکه ممکن است تصور کنید که این جمله هیچ ایراد و اشکالی ندارد اما گفتن آن به این شکل آن را یک اجبار نشان می‌دهد. سعی کنید کمی رک‌تر بگویید، “عزیزم، می‌خوامت!”

 

3. رها کردن خودتان. ممکن است بعد از ازدواج خودتان را رها کنید، به خودتان رسیدگی نکنید و حتی وزنتان بالا برود. خودتان را کامل رها نکنید. بااینکه برگرداندن همه چیز به وضع قبل از مجردی و تبدیل این شکم پر از چربی به شکم شش‌تکه قبل از ازدواج کمی سخت است، اما عجله نکنید. همسرتان شوهری می‌خواهد که از خودش مراقبت کند، از بهداشت عمومی گرفته تا نحوه لباس پوشیدنتان و وضعیتتان—چه از نظر جسمی، چه فکری و چه روحی.

 

4. زود رفتن سر کار اصلی. اگر بخواهید زود سراغ اندام اصلی در رابطه‌ جنسی بروید، چه با دست باشد و چه اندام جنسی‌تان، اصلاً ایده خوبی نیست. همسرتان باید قبل از اینکه سراغ آن بروید خوب تحریک شده باشد. روی کل بدن او تمرکز کنید. از نوک سر تا نوک پا. و ذهنش را فراموش نکنید. شده است تابحال درمورد افکارش در این مورد سوال کنید؟

 

5. نادیده گرفتن کلیتوریس (چوچوله). خیلی از مردها ممکن است تصور کنند که توانایی ارگاسم خانم‌ها به دخول بستگی دارد. بااینکه دخول همراه با لذت است اما راه اصلی برای ارضاء کردن او جای دیگری است.

تنها عملکرد کلیتوریس لذت ‌دهی است. پس هیچوقت آن را نادیده نگیرید. اگر شما یکی از بسیار مردانی هستید که می‌دانید چه می‌گوییم، به کتابخانه رفته و یک کتاب آناتومی پیدا کنید. درمورد بدن او مطالعه کنید و مطمئن باشید که او قدردانتان خواهد بود.

 

6. فراموش کردن محرک‌های جنسی دیگر. بیشتر زن‌ها نواحی تحریک‌کننده دیگری هم به جز سینه‌ها، نوک‌سینه‌ها و اندام جنسیشان دارند. این سه متداول‌ترین این نواحی هستند که برای مردان حین پیش‌درآمد رابطه‌ جنسی تحریک‌کننده ‌تر هستند اما باید صبر کنید که همسرتان اجازه آن را به شما بدهد. از او بپرسید که چه دوست دارد و بعد چیزی که می‌گوید را به خاطر بسپرید. برای پیدا کردن نواحی تحریک‌ کننده همسرتان وقت بگذارید: گردن، شانه‌ها، پشت، باسن، پاها هم جزء نواحی متداول تحریک ‌کننده در بدن هستند. همیشه یادتان باشد یکی از تحریک‌کننده ‌ترین جاهای بدن او، گوش‌هایش است.

 

7. دنبال امتیاز بودن. خیلی از مردها می‌خواهند فقط “کمی” به دست بیاورند. باید بفهمید که رابطه‌ جنسی زمانی خوب است که هر دوی شما در آن شریک باشید. سعی کنید در همان لحظه زندگی کنید.

 

8. اکتشاف نکردن خیالپردازی‌های همسرتان. همه زن‌ها یک روی شهوانی دارند. بااینکه بعضی از آنها نمی‌دانند که این جنبه‌شان کجاست اما تحقیقات نشان داده است که زنان با خیال‌پردازی‌های واضح و آشکار خیلی بیشتر از خیالپردازی‌های رمانتیک تحریک می‌شوند. اگر دوست دارید که همسرتان برای شما “لباس دلخواهتان” را تن کند اما او حوصله ندارد، چرا شما نباید چنین کاری برای او بکنید؟

 

9. اینکه فکر کنید باید مثل یک هنرپیشه فیلم پورنو رفتار کند. یکی از بدترین چیزهایی که ممکن است مردی از همسرش انتظار داشته باشد این است که خیال‌پردازی‌هایی که فقط در فیلم‌های پورنو می‌تواند ببیند را برای او انجام دهد. این واقعیت نیست. او یک شیء نیست، با او مثل یک ابزار رفتار نکنید.

 

10. اینکه فکر کنید یکبار برای او کافی است. یکبار ارگاسم کامل شده است و کاملاً راضی است، درست است نه اشتباه می‌کنید! خیلی از زنان مثل مردان با یک ارگاسم راضی نمی‌شوند. حتی اگر به ارگاسم شدن دوباره خودتان هم راضی باشید اما باید بدانید که دخول تنها راه ارضا کردن همسرتان نیست. راه‌های دیگری هم برای لذت دادن به او وجود دارد.

البته باید اول مطمئن باشید که به ادامه کار تمایل دارد. مردها ممکن است تصور کنند که اگر ارگاسم بیشتری نصیب همسرشان کنند، معشوق بهتری هستند. اگر او کاملاً ارضا شده باشد و دیگر تمایلی به ادامه کار نداشته باشد، این درست نیست. اگر با این شرایط بخواهید کار را ادامه بدهید آنوقت از جسم او برای ارضاء نفستان استفاده می‌کنید و این اصلاً کار جالبی نیست!

 

11. اینکه خیلی سریع پیش بروید. کُند پیش بروید. سعی کنید از با هم بودن لذت ببرید. اما اگر زمانتان کم است ممکن است نتوانید اما اگر وقت کافی دارید، عجله نکنید. کند پیش بروید، ریلکس باشید و لذت ببرید!


10 عامل تنفر زن‌ها از مردها


10 عامل تنفر زن‌ها از مردها
چیزهایی که زن‌ها در مورد مردها بدشان می‌آید ترکیبی از ویژگی‌های کوچک و بزرگ است. در اینجا به ۱۰ مورد از آزاردهنده‌ترین این ویژگی‌ها اشاره می‌کنیم:

۱- قسم دروغ
بااینکه بیشتر خانم‌ها از قسم خوردن آقایان وقتی خودشان ناراحتند بدشان نمی‌آید اما از مردهایی که فکر می‌کنند قسم خوردن تنها راهی است که حرفشان را باور کنند متنفرند.

 

2- سلطه‌گری
بیشتر خانم‌ها مردی می‌خواهند که از آنها محافظت کند و به آنها احساس امنیت دهد اما به دنبال دیکتاتوری که به آنها دستور دهد چه بکنند و کجا بروند و با کی حرف بزنند و یا چه بپوشند نیستند. زنان از مردانی که قصد کنترل دارند می‌ترسند و از آنها فرار می‌کنند.

 

۳- متعهد نشدن
خیلی مهم است که مردها درک کنند که وقتی همه چیز جدی می‌شود، زن‌ها توقع دارند که شما دو نفر خودتان را محدود به همدیگر کنید. زن‌ها از اینکه بازیچه کسی قرار بگیرند و با کسی بمانند که از متعهد شدن می‌ترسد متنفر هستند.

 

۴- رمانتیک نبودن
زن‌ها عشق واقعی همراه با حس ارتباط عاطفی به مردشان را می‌خواهند. اگر طرفتان احساس کند که فقط بخاطر رابطه‌جنسی سراغ او می‌آیید خیلی زود از شما دور شده و حتی اجازه دست زدن به خود را هم به شما نخواهد داد.

 

۵- نرسیدن به خود
بااینکه ظاهر همه چیز نیست اما زن جذب مردانی که به خود نمی‌رسند، موهایشان ژولیده است، بوی عرق می‌دهند، ناخن‌هایشان بلند شده، دهانشان بو می‌دهد و لباس‌های چروک می‌پوشند نمی‌شوند. علاوه بر این، متناسب نگه نداشتن اندامتان به خانم‌ها نشان می‌دهد که احترامی برای خودتان قائل نیستید و هیچ انگیزه و نظمی در زندگی ندارید.


 

۶- قابل پیش‌بینی بودن
زن‌ها واقعاً از مردان قابل پیش‌بینی که هیچوقت کار متفاوتی انجام نمی‌دهند بدشان می‌آید. آنها عاشق مردانی هستند که سرشار از سورپرایزهای عالی اند.

 

۷- اولویت دادن به دوستانشان
اگر از گذراندن وقت با دوستانتان خیلی بیشتر از همسر یا نامزدتان لذت می‌برید و همسرتان هیچوقت نمی‌تواند ساعتی دونفره با شما داشته باشد، مطمئناً یک جای کار می‌لنگد.

 

۸- مدام بحث کردن
زن‌ها از مردهایی که هر صحبت کوچک را به بحثی ادامه‌دار و مشاجره تبدیل می‌کنند و باعث می‌شود آنها مجبور شوند مدام حالت دفاعی به خود بگیرند خوششان نمی‌آید.

 

۹- دید زدن خانم‌های دیگر جلو چشم آنها
بااینکه نگاه کردن به خانم‌ها برای برخی آقایان مسئله‌ای عادی است (البته نه زیاد از حد آن)، اما وقتی اینکار را جلو زن زندگیتان انجام دهید مشکل‌ساز خواهد شد.

 

۱۰- وابستگی
اعتمادبه‌نفس و استقلال ویژگی‌هایی بسیار جذاب در آقایان است، اما وابستگی و ناامنی اینطور نیست. زن‌ها دوست ندارند با مردانی باشند که به خودشان اعتماد ندارند و برای روابط، کار و دوستی‌هایشان نیاز به تایید دائمی دارند.